Viktig information kring Coronaviruset COVID-19
Din säkerhet som evenemangsbesökare är vår viktigaste prioritet och vi jobbar hårt tillsammans med artister och bokningsbolag för att kunna hjälpa dig på bästa sätt. Vissa evenemang flyttas till ett senare datum och vissa evenemang blir tyvärr inställda. Alla biljettköpare som blir påverkade av flyttat eller inställt evenemang får information via mail.
På www.nortic.se/hjalpcenter kan du läsa den senaste informationen vi har från myndigheterna och vad vi som arrangör måste förhålla oss till. Skulle event behöver ställas in/flyttas så får man som biljettköpare information om återbetalning eller eventuellt nytt datum via mail.
Vanliga frågor om Only Lives event och Coronaviruset Covid-19:
Jag är smittad av Coronaviruset Covid-19 / är i karantän, vad händer med mina biljetter?
Vi rekommenderar att först kontrollera om ditt event har blivit inställt/flyttat, det kan du göra genom att klicka på denna sida: www.onlylive.events/konserter.
Jag är orolig för Coronaviruset Covid-19, kan ni återbetala mina biljetter?
Om eventet ska äga rum så har detta beslutats av oss som arrangör tillsammans med lokala myndigheter och därför kan vi inte återbetala dina biljetter. För generella frågor om återbetalning så hänvisar vi till våra köpvillkor.
Vad händer om eventet jag ska gå på blir inställt eller flyttat på grund av Coronaviruset Covid-19?
Skulle eventet bli inställt så får man som biljettköpare information om återbetalning eller eventuellt nytt datum via mail. Du kommer även få information om du behöver göra något eller om t.ex. återbetalning sker automatiskt.
Jag är orolig över Coronaviruset Covid-19, kan jag använda min avbeställningsförsäkring för att avboka mina biljetter?
För frågor om avbeställningsförsäkringen så hänvisar vi till vår biljettåterförsäljare Nortic då de har hand om försäkringen vi säljer på onlylive.events. Du kan kontakta Nortic genom att maila: biljett@nortic.se.